10 GOLDEN BUZZER Kid Singers on AGT & BGT | Got Talent Global

10 GOLDEN BUZZER Kid Singers on AGT & BGT | Got Talent Global


What You know, I this shiny little thing when you first came out and then you sing and you’re like a lion I mean genuinely incredible Howie what did you think? Oh my gosh, you are not from this era. You’re from a whole different A huge Janis Joplin fan and it’s a story if you ever watch the documentary Clive Davis He goes to the Monterey Pop Festival and he sees this young girl that nobody has ever seen before that. Nobody knows It was the first time Janis Joplin got signed and that would that changed her life. You know that story. Yeah I’m not Clive Davis. I’m Howie Mandel and I can’t sign you to a record deal the only thing I can do for you young lady is give you You are going straight to the night Thank you, so we pretty soon look though. Thank you so much You’re absolutely amazing, I’ve never seen anything like that can we give her some love? Ready yeah, I’m already hit What you’re gonna see oh boy Wow To the sky They don’t bathe a You know, it’s really sweet you’re popping I’m guessing is exactly like you very charming and adorable You make my heart melt you were brilliant. I’m trying to describe how amazing it was Oh my god, he was like Christine that was you No, man I can’t break through That you even it takes time to believe me After all that said and done You’re gonna be the lonely one. Oh Do you believe Don’t think you’re strong nah, I don’t need you anymore We say don’t think you Don’t think it’s too My dad his name was camouflage he was a rapper up-and-coming he was gonna be signed to Universal Records but two days before he was gonna sign the contract he got murdered and My mom was pregnant with me. Yeah My whole goal is to continue my father’s legacy, I feel like he died too early That’s what I feel and I feel like he had a dream he had things he wanted to do. So i’ma do it for him Okay What is this song? Are you gonna do today? You wrote it? Yes. It’s an original. It’s car I can’t lose and tell me what it’s about It’s just about my life. Like what I’ve been through to get here and to be in this position on America’s Got Talent All right. Well, good luck legit. Thank you Look I Gotta make it look what I don’t been through. This is real life. I cannot pretend to Never let him tell you what you can’t do cuz I don’t made it this far. I can’t lose my struggle That’s something I really went through. Most of them was face to face Some of them was meant to just to get my feelings out. I wouldn’t push the pencil neither help me eat this B So I use my utensils. I’m from Savannah. It’s a crab in the bucket effect in the face. They love you there Stab you right back in the back just to prove along I get a million in gold double play But the haters in the doubters gonna be family at that a but I’m just trying to get this green like a herbivore you say you want it bad, but Wanting more and I’m gonna get it out gotta stand by corner store cuz I’m the greatest more and they won’t be deflated they said that I’ll never make it say that I’ll never pass but a second-place trophy gonna transform to Oscar not affiliate in a heart I’m the people’s God and they want me to flare up, but they can never stop I gotta make you look what I don’t been through. This is real life. I cannot pretend to Never let them tell you what you can’t do cuz that I made it this far. I can’t lose I gotta make me look what I don’t been through. This is real life. I cannot pretend to Never let them tell you what you can’t do because I have made it this more. I can’t lose Well under those hey Mel, what do you think? Oh Gosh, I just think them the way that you write it comes from the heart and I like you and I love you. Oh Wow You are a WoW, and it’s not somebody who wrote a song. It’s not somebody who sings a song It’s somebody who lives a song and teaches us a lesson and you’re a star. What a wonderful moment Well, look, you know what closure here’s the good news we provide a platform you do the hard work I’m not an expert, but I think You the lyrics the tracks? Everything feels real and I didn’t say that a lot of the time I appreciate you know I really like you. I’ll I’m I’m thrilled that you come on this show I Mean, I’m I’m I’m blown away and I was blown away by your audition I mean, I I have goosebumps and I’m shaking a little bit because I want to tell you something at 14 years old you have the kind of authenticity and honesty That some artists never achieve in their entire lives You are not given a chance to have a relationship with your father You were not given a chance then and I want to make sure you get a chance now Where we I Don’t play Yeah And Trying to give I Don’t play by the rules of the game. So you say I’m destroy To find my way No You know, this is a show about surprises and you use the word miracle and I think you are a living beautiful walking Your original love people not knowing your name is so right and so wrong because I think the world is gonna know Your name I think You know what I predict for you I think you are the next Taylor Swift I feel like this is my kinda stage. I mean, I’m getting ready to wake up Jesus good She’s living it 11. It’s on fire There were catastrophe but you know she can fly away She got both feet on the ground and she’s burning it down She goes by you can see the fantasy What did you think I Mean I’m so I’m so blown away because you walk out and there’s this like, you know You’ve got these like sneakers on and you look like at this adorable little child and then you open your mouth It’s like how do those pipes fit in that? Tiny body you are Unbelievable. I Just feel like Angelica you are the chosen She’s crying Good I heard there was a see you can call Days in played and it pleased the Lord, but you don’t really care for music Do you? It goes like there’s some fourth or fifth the minor fall and the major Here it’s not Hi You stood up there you put your heart and soul on the line and we all felt it and we were all there with you That was brilliant You know This just shows you Kyle when someone grinds you down and says you’re not good enough You come back and you come back and look them in the eye and you go I am good enough I Thought it was really good And you know what you’ve done with drill Something has changed Within me Something is not the same I’m through with To relate Too late to go back to sleep It’s time to trust Wayne steeps Close my eyes It’s time – fine And you cloned in Oh War buddy in all of us was Hint I’m telling you For the wanna be free Shocker Time We’re part of the we No Looking out on the morning I used to feel so uninspired But you’re the key to my piece Oh Like a natural woman I Mean, wow, I am just blown away With your beautiful voice. I mean you have a beautiful voice and you’re a beautiful girl. Thank you in love then. I Gotta say you sang natural woman. You are a super natural talent Simon Do you know you have Amanda? you have genuinely Natural soul. Thinking you really really do. I mean that’s not easy song to sing This is an audition. We’re gonna remember for a long time and I know Alright Mel B. What do you think? Oh my gosh, where do I start? That was just Incredible whew. Oh, I’ve got all goose pimples I Love you, I love your voice And this is what I’m gonna say to all those bullies Do

100 Comments

  1. two things: omg Angelica Hale sounds like the CD I had with Girl On Fire, and Grace Vandervaal was frickin epic

  2. Girl : sings

    Judge: presses the golden buzzer

    Audience :claps a lot and cheers

    Janitor :omg I quit I hate this job

    Comments :wow they are so talented

    Me:I only came here for the people who cleaned up this mess

    Hotel?:trivago

  3. 15:30 THIS GIRLL IS AMAZIINGG
    And the first girl is on her way to becoming the next Cardi B 😂 😂 😂

  4. Omg I love grace she is awesome my fav I always sing along when I hear her,her voice is awesome her song describes me and my life she is my role model this song is my fav🤗🤗

  5. Awww and I can’t believe they didn’t show Celine Tam! I just love her so much… 😭😭❤️❤️❤️🥰

  6. Courtney IS Janis reincarnated. Not only does she have her style and music, she also was bored senseless by Howie’s story about Janis.

  7. 自分の好きなこと、頑張ったことが周りに、世界に認められるって本当に幸せなことだと思いました。

  8. ฟังไม่รู้เรื่อง แต่ซาบซึ้งครับ

  9. I'd love it if when Angelica is like 'this girl is on firrrrrrrre'
    On the last note, the special judge would say 'you are the chosen one!' And hit the golden buzzer while Angelica is still singing 'firrrrrrrre!'

  10. on the first won I was confused if she was okay or if she had a disability not ((((NOT JUDGING PPL WITH DISABILITY'S))))) but fr I don't know how some of the got the buzzer  -_-

  11. My favorite one was the rapper cause she is fighting for his Dad and God give her a second opportunity anda she is taking advantage cause God give it to her

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*