MINELAB GPZ7000 VS MINELAB GPX5000 DERİNLİK TESTİ (DEPTH TEST)

MINELAB GPZ7000 VS MINELAB GPX5000 DERİNLİK TESTİ (DEPTH TEST)

27 Comments

  1. Eline sağlık abi güzel video olmuş.. gpz7000in fiyatı gpx5000in iki katı arada 20bin lira fiyat farki varken Nasıl böyle sonuç çıktı hayret ettim

  2. Çok teşekkür ederim. Sağlıklı ve başarılı olmanızı dileriz. Yeni testlerinizi merakla bekliyoruz.
    Yerli sistemleri de denemenizi rica ederiz. Saygılarımla.

  3. Dunyanın en ıyı dedektoru de olsa Demek ki minarale,tugla ötmeyen cihaz yok . kimi yerli makınelerı yerden yere vurdular tuglaya ötüyor dıye. Ben yerlı cıhaz kullanıyorum. T*** e*** nın makınelerınden

  4. Gayet açıklayıcı seçimde belirleyici bir test olmuş emeğine sağlık farklı cihazların testlerinide bekliyoruz özellikle ucuz bir işe yaramaz diyip olan cihazların gerçekçiliğini görmek isteriz.

  5. 22 mono var ama kullanmıyorum Çapacı sıkıntım var 11dd tekleme yapıyorum 22 mono testini sabırsızlıkla bekliyorum üstad like attım abonede oluyorum takipteyim reis

  6. hocam gpz ile alakalı biraz daha bilgi sahibi olmanız lazım gpz7000 konusunda pek tecrübe sahibi degilsiniz. ama eminim kısa sürede çözersiniz. size güveniyoruz.

  7. Selami Akyüz eline sağlık çok başarılı bir video olmuş bazı cihazlar malesef bazı paraları hak etmiyor açık bir örneği olmuş gpz için

  8. hala anlamış değilsiniz ya bu makinelerin cogunun civasi alınıyor ülkeye girince salak salak arayin durun bibok bulamazsiniz

  9. Selami bey bizi aydınlattığınız için çok teşekkür ederim kaliteli bir dedektör almak istiyorum tavsiyenizi bekliyorum kolay gelsin.

  10. Abi kanalına abone oldum beğendim bana önerebileceğin bi derin arama dedektörü Varmı varsa net derinliği ne kadar senin testinden geçmiş 😀

  11. SELAMİ BEY,MERHABA GPX 7000 İLE 5000 İ TERST YAPTIN.KARŞILAŞTIRDIN GPX5000 GPX 7000 E FARK ATTI.PEKI O HALDE NEDEN GPX 7000 50.000 LİRA DA GPX 5000 İN FİATI 20.000 LİRA BİR ŞİRKET DEĞERLİ OLAN MALINI DÉĞERSİZLEŞTİRİR ONU BİR TÜRLÜ ANLAMADIM. BUNU BANA İZAH EDİN BEN TRABZONDAN GELİP BUNLARDAN BİRİNİ ALMAK İSTİYORUM LÜTFEN.SELAMLAR

  12. sayın hocam çok temiz bir çalışma yapmışsınız emeğinize sağlık yanlız bu makina sürekli ötüyor zaten nasıl anlıyorsunuz biz anlayamadık insanın kafasını ütülüyor bu cihaz

  13. ayrıca bu ihaz ayrım yapıyormu bence birde bu testi godın rainle yapın hem net bir şekilde arasın ne olduğunu söylesin metrresinide söylesin insanlar bir yerli cihaz görsün bu cihaz falan yanında esamesi okunmaz yok böyle bir cihaz uğur kulaç yaparsa böyle yapar emeğinize sağlık

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*